Celková změna designu

19.01.2010 17:50
  • Nemoc mě skolila. Už zase. Nevím co to se mnou letos je... Já nemívám ve zvyku marodit ani jednou do roka, a letos je to už po třetí. No ale aspoň nemám teploty. Je mi natolik dobře, že si aspoň doma můžu s pejskama hrát. Ve škole už máme známky stejně uzavřené, takže mi ani o nic nejde.
  • Už delší dobu jsem plánovala jakoby "rekonstrukci" webu. Chtěla jsem to tu kompletně pozměnit, aby vše bylo přehlednější. Dnes jsem na to našla chuť a čas a tak jsem se do toho dala. Dala jsem si s tímto designem opravdu záležet. Udělala jsem nové nadpisy a celkově změnila rubriky. Tohle je asi 1. design na tomto webu, s kterým jsem opravdu spokojená :-)
  • Jestli máte náladu, tak můžete jednotlivé rubriky trochu projít, ať se tu vyznáte. 

Dneska už mám opravdu počítače až po krk, takže končím ;-)