Jedna VEELKÁ NOVINA a pár dalších menších :-)

06.08.2010 18:52
  • Takže, začnu tím, že nejspíš budeme mít nové stránky a to z toho důvodu, že mi tady na webnode dochází kapacita. Už na nich pracuju, takže za pár týdnů se budete moct těšit :-)
  • No a teď ta velká novinka. Pěkně popořádku.
    Od minulého pátku jsem chodila do vimperských záchytných kotců starat se o pejsky, jelikož ti lidi, kteří to do teď dělali, si vzali dovolenou. Ten samý den, co jsem tam přišla, přivezli i jednu fenku. Ona se strašně bála a k nikomu nechtěla jít, celá se třášla... tak jsem byla chvíli u ní v kotci a po chvíli si už troufla ke mně jít. Druhý den už byla docela v pohodě, už se nebála a byla veselá. A mě tahle fenka strašně padla do oka, hned na první pohled byla sympatická a tak všechno. A hlavně - našim se taky líbila. Tak jsme jí začali brát na procházky, pak i k nám domů a čím víc jsme spolu byli, tím víc bylo jasné že už u nás zůstane. Jenže samozřejmě v tom bylo pár háčků. Museli jsme čekat, než uplyne 10 dní od doby co je v útulku, kdyby se o ní náhodou přihlásil nějaký původní majitel. Původně to mělo být tak že si jí oficiálně vezmeme 14.8., ikdyž už byla u nás doma. Ale pak se nějakm způsobem podařilo zjistit, kdo byl původní majitel. Njespíš to byla nějaká baba, která fenku údajně vyhodila a očividně jí pak už nepostrádala. Poldové se snažili dostat k ní do bytu a nic. Takže jsme to s nima vyřídili, převzali jsme její očkovací průkaz a teď už je naše!!! Je to až neuvěřitelný, ale je to tak :-) Máme třetího psa a to takhle úplně neplánovaně. Fenečka dostala jméno Majka, je jí něco kolem 10 měsíců, v kohoutku má přibližně 40 cm a váží 8 a půl kilo. Nejspíš je to kříženka malého knírače a vipeta, to na ní sedí nejvíc, ale možná je v tom ještě nějaké další plemeno :-)
    Ona je úplně úžasná, strašně vnímavá, kontaktní a učenlivá. Je z počátku trochu nedůvěřivá k lidem, ale hned si zvykne. Má o všechno kolem sebe zájem, ráda si hraje s míčkem, líbí se jí i frisbeečka, juchů :D Venku ještě chodíme na stopovačce, ale Majka nemá žádnou snahu od nás utíkat, už na svoje jméno slyší a přibíhá bez problémů na zavolání. Ještě se musíme navzájem líp poznat, ale jsem z ní opravdu nadšená :))
     
  • Dneska jsme vyrazili s Helčou po delší době na cvičák do ST, aby se Darouš viděl s Lízou a tak. Vzala jsem s sebou i Majku, byla úplně poprvé na cvičáku. S Darim jsem si zaběhala nějaké sekvence a Majký se tvářila, jakože by si taky ráda něco zkusila. Tak jsme jí s Helčou zkusily poslat do tunelu a ona do něj hned bez jakýchkoli problémů vběhla a byla celá nadšená :-) Tak jsem nevěděla jestli byla nadšená víc ona nebo já :D No tak jsme si zkusily přeskočit i sníženou skočku a ona to opět zvládla na první pokus bez problémů :-) A když viděla, že Dari s Lízou jsou na kladině, tak se hned cpala za nimi. Takže jsme si přešli i kladinu. Majka byla úplně poprvé na cvičáku a nikdy neviděla překážky, takže tohle je pro nás obrovský úspěch! A ještě když vidíte ty její oči plný chuti něco dělat, to je paráda :-) Vypadá to že jí agi budou bavit. Nebudem na nic spěchat, takže uvidíme co za čas :-)
  • Původně jsem vůbec neměla v plánu vzít si psa z útulku, dva roky jsem toužila po dobrmanovi, a na jaře 2011 jsme měli mít štěndo. Nikde jsem to neříkala, páč jsem se bála, že se to nějakým způsobem pokazí, nebo kdo ví co se do té doby ještě stane. A nakonec máme úžasnou malou Majku a ani trochu toho nelituju :-) Ona je ještě lepší než dobrman.

TADY jsou fotky prvních dnů Majky u nás doma a ještě nějaké fotky z dnešního cvičáku, a TADY jsou fotky z dneška od Helči :-)

  • Jinak během celého července jsme fakt skvěle trénovali agility, na cvičáku jsme byli nejméně 2x týdně :-) Dari i Iran teď běhají opravdu suprově, akorát Dari pořád shazuje, ale to vždycky jenom ve Strakonicích, páč tam jsou takové chatrné skočky, že se na ně stačí křivě kouknout a laťky padou samy od sebe :D Jinak jsme hodně trénovali samostatné dokončení slalomu a při tom se stal Darim takový malý úraz. Byl u poslední tyče, celý slalom bezchybný, tak jsem mu hodila míček, a to by nebyl Dari, aby "šikovně" do poslední tyče od slalomu nevrazil hlavou. Bohužel si sedřel kůži pod okem, není to nic vážného, ale na pohled to moc hezky nevypadá, páč tam má holé místo. Musíme doufat, že mu to časem zaroste...

 

Tak a to je asi prozatím všechno. V neděli odjíždím na tábor dogdancing a dogfrisbee, už se samozřejmě šíleně těším :-) Tentokrát tam vlastně nebude celá svojanovská parta, ale jenom já a Karča :D Držte nám palce, ať se nám povede úspěšně složit nějaké DD zkoušky ;-) Tak zatím!