Konečně jaro =)

16.04.2011 19:43

Tak po delší době zase aktuálka.
 

Duben si krásně užíváme, protože se konečně udělalo hezky a tak jsme většinu dne venku. V tomhle měsíci nás nakonec nečekají ani jedny závody, tak jsme ho pojali hlavně tréninkově :) S Darim se nám blíží Jarní závod podle BH ve Vimperku, kde letos budeme už potřetí, prostě taková tradice :D To si nemůžem nechat ujít :) V poslední době mám z naší poslušnosti radost, tak uvidíme. 
Maya samozřejmě taky dělá obrovský pokroky. Začíná mět dost pěknou chůzi u nohy s očnim kontaktem, už umí i obraty u nohy. Jediný, co ještě musíme dopilovat, je odložení za pochodu. Koncem června jí možná přihlásím na její úplně první závod podle ZZO, ale to podle toho, jestli budem mít všechno dotrénované :)
Naší největší náplní dne je ale stejně dogfrisbee. Maya je do toho čím dál víc zapálená, taky takovej dobrej magůrek jako Dari :)) Akorát mi dá celkem práci, abych jí naučila chytat disky ve vzduchu. Sice už to umí, ale jenom na kratší vzdálenosti, tak to postupně prodlužujeme.  Hlavně že se snaží :))
S Darim teď trénujem hlavně různý vaulty a další triky, co vypadají pěkně na pohled a snažím se dát dohromady nějakou sestavu.
Jediný, co nám jako obvykle v tréninku nevychází, jsu agility. Překážky ani jeden z nás neviděl už dost dlouhou dobu. A asi ani jen tak neuvidíme, protože se na cvičák prostě nedostaneme. Navíc jsou tam přes celej týden soukromý tréninky, takže tím naše šance klesly skoro na nulu :D Sice mi to nevadí, protože děláme jiný věci, ale štve mě, že si vždycky naplánuju spoustu agi závodů plná optimismu, že všechno určitě krásně vyjde a pak je stejně skoro všechny msim zrušit. Nemá smysl, aby Dari vídal překážky jen na závodech :)

 

Iran oslavil 10. dubna svoje 10. narozeniny!!!


Teď teprve, když to píšu, tak si uvědomuju, že 10 let už zdaleka není tak málo, jak u Irana vypadá.. Jsem strašně ráda za to, že mu tolik let nikdo nehádá, že má v sobě pořád spoustu energie a vlastně nemá žádné příznaky stáří :) 
Pro mě je to ten nejlepší labrador na světě. Až jednou vyhraju několik milionů, nechám si ho naklonovat :D Vážně, kdybych na to měla peníze, tak bych neváhala. Je to pes, s kterým je největší sranda a zábava :)

 

Iran a Maya se dneska poprvé v letošním roce vykoupali na přehradě. Dari se jenom namočil, ale do vody nešel :D 
Jinak MJ v poslední době docela začíná nabírat sebevědomí, tak jsem celkem ráda. Hlavně teda začíná dost krutě "šikanovat" Irana :D Pořád do něho kouše a skáče po něm, ale Iran dělá, jakože o ničem neví a ignoruje jí :D

  • Jak jste si určitě všimli, je tady nový design. Nic moc, dělala jsem to narychlo :)
  • ZASE se pozměnil náš Kalendář akcí. Zrušila jsem nějaký agi závody a místo toho přibylo pár voříškiád.
  • Příští víkend se chystám na MVP Do Budějovic, jak jinak než nakupovat pro hafany :D 
  • Na rajče jsem nahrála fotky z jarní procházky. Kdo máte zájem, tak tam koukněte.

Komentáře

...

Tér :) | 28.04.2011

Jé,Vy to tu máte fajný,takový barvičkovatý. :) Iránkovi přejeme všechno nejlepší,je to s tou jeho úchylkou na klády opravdu vtipný pes. :D

www.myspulini.wz.cz

Jana a pinčové | 24.04.2011

Nevím zdali jsem už Iranovi popřála a tak doplnuji hlavně hodně zdravíčka a spoustu dalších společných a štastných let :-) Desing je náhodou moc krásný, MJ se začíná projevovat naplno co :-D

Karča, Frod & Arčí

muníci | 22.04.2011

Vždycky když jsem u tebe na stránkách, tak na mě padne úplná šumavská atmosféra :)) Mějte se krásně! A Iránkovi všechno nej :)

www.eugens-dogs.weebly.com

Elí a retrívři | 18.04.2011

Téééda nový vzhled je parádní! :D
Tak užívejte překrásných letních dnů!!

Přidat nový příspěvek