Máme nové RedDingo obojky

08.11.2009 13:28

>>> DALA JSEM NĚCO NA DOGKLUB !!! TAK VŠICHNI MRKNĚTE ;-)

 

  • Zjistila jsem, že jsem si úplně odvykla být přes víkendy doma. To byla pořád nějaká akce, ale teď už máme po sezóně. Jako první je v dohlednu naše tradiční Novoroční klání u nás na cvičáku. Jinak nic, nic, nic. Asi dám přes zimu psíkům od cvičení víceméně pokoj, budem jen chodit na procházky a hrát si.
  • Jak už jsem psala kdysi, chci předělat Iranovi a Darimu sekci a napsat konečně něco do rubriky o sobě. Jsem zvědavá kdy se k tomu konečně dokopu.
  • No ale vraťme se  nadpisu :D V pátek nám konečně přišly objednané red dingo obojky a známky. Tak jsem s nima musela pejsky vyfotit :) Iran má fialový obojek a černou známku s tlapkou. Dari má zelený obojek a modrou známku s kostičkou :) Bohužel fotky za moc nestojí, bylo špatné osvětlení a venku se taky fotit nedá, protože i když je den tak je tam tma skoro jako v noci :D
    Takže alespoň něco najdete tady.
  • PS: Přijde mi že Iránek nám nějak stárne :( No co bych taky očekávala když už mu táhne na 9 let. Ale v poslední době je míň aktivní a víc spí.... už to není co bývalo jako za mlada... No nic nevšímejte si mých blbých keců :D

Já končím :)