Mix novinek z minulého týdne

25.04.2010 19:42

Tak se zase ozývám. Teď zrovna je taková blbá, zmatená doba, takže i moje aktuálka bude beze smyslu =D

  • Bohužel minulý týden jsme se měli vypravit na treibballový seminář, na který jsem se těšila a vypadal lákavě. Ale na poslední chvíli mi zkrachoval odjezd do Budějc a už jsem nesehnala náhradu. Takže asi tak...
  • Iran se vrátil ke skákání large. Po operaci jsem s ním přešla na medíky, ale jemu nedělá žádný problém skočit ještě pěkný kus nad large (fotka) tak proč bychom je neskákali =D Baví ho to, žádné problémy nemá, takže v tom nevidím problém =)
  • Včera jsme se s Helčou vydali na dlouho očekávanou mezinárodku. Po tom co jsme se tak těšily na naše mega nakupovací plány, jsme byly nakonec trochu zklamané. Dost stánků tam oproti minule nebylo, ale hlavně... nepřijeli fotografové od Brit =D Takže to u nás pěkně klesli =D Ale i tak se tomu dni nedalo skoro nic vytknout. Já jsem si koupila aspoň další bordeří tričko a lososí pamlsky pro pesany. A nakonec jsme ještě obešli všechny stánky s granulemi a dostali jsme vzorky zdarma, takže to se taky hodí =D I tak to byl fakt pohodový den, krásné počasí, super společnost...=)
  • V týdnu jsme byli se školou na Boubíně a to bych prostě nebyla já, aby mě nenapadlo vzít s sebou Darču =D Ze začátku mu bylo divné že jde tolik lidí a žádný jiný pes než on, ale pak si už zvyknul.
  • Tímto má nezajímavá aktuálka končí a mě už nezbyde nic jiného než dát vám sem odkaz na dnešní fotky a těšit se na příští Opatovický týden =)