Naše domácí hry

16.01.2010 19:51

Bohužel dnes jsem s pejsky nemohla ani jednou ven, protože mě bolí v krku a tak mě mamka nepustila :-( Tak jsem aspoň vzala kameru a rozhodla jsem se něco natočit. Škoda že možnosti jsou doma dost omezené, takže video celkově nic moc. Jsou tam nějaké naše triky a hry. Jediné co se mi tam nejvíc líbí je to, že jsem Dariho konečně naučila otevřít šuplík, vyndat z něj čepici a pak ho zas zavřít. To můžete shlédnout ve videu :-) Každopádně jsem se s tím  - nechci říct co, dělala strašnou dobu. Blbne mi Pinnacle studio i Movie Maker, takže jsem už byla fakt zoufalá z toho že to neudělám. Stávkovaly a ani zanic s tím nešlo hnout, až nakonec jsem to musela jít dodělat na mamky počítač. Ke konci už jsem byla fakt vzteklá, a ještě navíc jak jsem pak shlédla výsledek, tak to snad ani nestálo za tu námahu. Nakonec tu ale přece jen je.

Takžem užijte si to :-D :-D