Nové fotky, úpravy stránek

06.10.2009 12:20

Tak vám zase přonáším pár novinek z našeho světa.

 

Na hlavní stránce jsem změnila úvodní fotku a fotku měsíce.
Do rubriky Kontakt jsem přidala můj Skype. Takže kdyby jste něco chtěli...:-)
Založila jsem rubriku "Panička". Jak jste jistě správně pochopili, mělo by v ní být něco o mně, ale zatím je rubrika stále prázdná :D To proto že jsem za 1. líná o sobě něco vymýšlet a za 2. mi to ani moc dobře nejde. Časem ale něco sesmolím a dám to tam :)
Jsem stále nemocná, ale tak dobře, že do školy ještě nemůžu, ale ven ano :D Takže si to s pejskama náležitě užívám jak jen to jde. A hlavně si užívám toho nádherného volna bez školy. Pak budu muset všechno dohánět, ale což. 

Nakonec pro vás mám nové fotky z naší obvyklé lesní procházkyzde a ještě fotky z víkendu zde. Hrála jsem si s nastavením foťáku, takže některé fotky jsou opravdu povedené ale některé zase úplně na nic. Aspoň jsem se zas něco naučila :D

Tak hafoj a přežijte školu!