Novinky za poslední měsíc

24.06.2010 20:41
  • Dlouho jsem neaktualizovala stránky a to proto, že vlastně ani není moc o čem psát a taky proto, že mi do toho lezla škola (opravování známek, což se stejně nepodařilo :D a tak.) Naštěstí je to už za mnou a dá se říct, že pro mě už začaly prázdniny. Do školy sice ještě těch posledních pár dní půjdu, ale myšlenkama jsem už úplně někde jinde, co si budem povídat :)
  • Bohužel se nějak zhroutil můj plán akcí, musela jsem se vzdát některých závodů a to mě docela mrzí... Takže teď spíš jenom chodíme na procházky a když je počasí tak k vodě, nebo blbneme doma a učíme se různé nové triky. Taky jsme se včera po dlouhé době dostali na agility do Strakonic a musím říct že jak Dari, tak já jsme z toho úplně vypadli. Mám takové tušení, že ve Svojanově to bude vypadat jako před rokem, neli hůř :D :D
  • 6. června jsme se zůčastnili dětského dnu u nás ve Vimperku, kde jsme se snažili předvést něco jako dogdancing a frisbee. S tím jsem byla celkem spokojená, teda až na některé rádoby poučné hlášky některých lidí, ale to k tomu už prostě patří :) V ten den se stala ještě taková nemilá věc - moje zrcadlovka vypověděla své služby. Ale záruční list to jistil a teď už je naštěstí zase plně funkční. Tím pádem mám z téhle akce jen jednu fotku - pak začal foťák stávkovat.

(Tady psi štěkají na pozdrav, pak ostatní předváděli poslušnost a nakonec já s Dým tanec a firsbee)

  • Včera měl taťka cestu do Husince, tak jsem toho hned využila, vzala psy a jeli jsme na husineckou přehradu. Tam je strašně suprový koupání jak pro psy, tak pro lidi. Ráda tam jezdím, ale na konci července se do tho vždycky dají sinice, takže už to potom nemá cenu. Ze včerejšího dne jsou fotky TADY - bohužel dost jich je nepovedených, páč jsem měla ve foťáku zaplé bodové ostření a nevšimla jsem si toho :D Tudíž jich je dost mázlých, ale některé jsou zase povedené.
  • Pomalu ale jistě si začínám balit věci na Svojanov! :D Protože odjíždíme už 3. (a to je za chvíli) a já do té doby budu mít už fakt málo času. A navíc ještě jsem si zařídila jednu akci, konkrétně mezinárodní výstavu pro psy s PP, bez PP i voříšky, je to od nás strašně blízko, a jsem na to strašně zvědavá, takže jsem si řekla že tam za každou cenu pojedu. Bohužel se to koná taktéž 3. července, takže budu dopoledne tam a na Svojanov se dostavím až později, někdy kolem 21hod. Snad mi takové malé zpoždění prominete :D

To je všechno, s největší pravděpodobností už žádná další aktuálka do Svojanova nebude, takžeee....SVOJANOVU ZDAR!!!! Těším se na vás ;-)