Po víkendu

12.10.2009 19:06

 

Hahá, tak zase chodím do školy. Mám toho spoustu co dohánět, po té mé nemoci. Ale mám ještě na 2 týdny uvolnění z tělocviku, takže zítra přídu dom už kolem 14 hod,  což se mi neskutečně líbí :D 
Nejsou žádné zvláštní novinky co by stály za zmínku. Musím říct že do Písku jsem nakonec opět nejela... nemá už cenu to ani rozebírat, prostě jsem neměla odvoz a žádné vlaky nebo autobusy tam nejely. Už se skoro bojím něco si naplánovat, a pak jen čekat že to zase nevyjde. V sobotu mám jet s Helčou na soustředění mladých kynologů v Budějovicích, ale pevně věřím v to že tahle akce už prostě vyjde tak jak má.

Jinak v minulém týdnu jsem se doma tak trochu nudila, takže vzniklo jedno velice nudné, trapné video, ze kterého vás navíc bude bolet za krkem protože jsem byla líná ho otáčet, takže jestli budete chtít ten zázrak vidět, tak máte příležitost zde. Upozorňuju, že je to fakt suché video, takže jenom pro trpělivé.

Dari umí nový cvik "back" vyskočí mi na záda, stoupne si mi za krk a tam pak balancuje :D :D

Pro dnešek je to s novinkami vše.