Povánoční procházka s Helčou a pejsky

26.12.2009 18:11
  • Dneska bylo opravdu nádherně a tak jsme si vyrazili s Helčou a pejskama na procházku a na vimperský cvičák. Ty hromady sněhu co byly minulý týden jsou dávno pryč a zbylo ho už opravdu málo. Přesto ale byla celkem zima, pak jsme se ale zahřáli, protože jsme tou stejnou cestou šli 4 krát :D :D Dari si s Lízou zase pěkně vyhráli, my jsme pokecali, pocvičili pejsky. Pak nás zahnala už dost velká zima. Na chvíli jsme se ještě zastavili u nás, a protože psi už byli unavení tak si Dari s Lízou vlezli oba dva do jeho nového pelíšku :-)

    Tenhle den se jak jinak než ohromně podařil, prostě jeden z nej dní celých prázdnin :-) 
    Všechny fotky najdete TADY :-)
  • Vytvořila jsem Iranovi takové video. Sice ještě nemá narozeniny, ale to nevadí, prostě se mi nějak zachtělo prohrabat se ve starých fotkách a udělat z nich video. Vybrala jsem takové fotky, na kterých jsem většinou já a Iran, takový náš společný život od roku 2001. Je to asi docela nudné, ale mě se to líbí, protože ty fotky jsou takové hodně vzpomínkové a uvědomila jsem si co všechno už jsme spolu prožili :-)