Stránky jsou hotové =)

20.03.2011 15:45

Tak, po týdnu snad můžu říct, že stránky jsou konečně obnovený. Je super, že tu všechno funguje tak jak má a s malou kapactou paměti jsem to už taky vyřešila. Snad sem teda budete chodit rádi :) Ale beztak se časem přestěhuju určitě zase někam jinam :D

Teď takový menší info, co a jak jsem kde pozměnila:

  • Když si rozkliknete složku některého z psů, objeví se vám podsekce z kterých si můžete vybrat další info. Podobně to bylo i na blogu. 
  • Ve složce Kontakt najdete mimo to i info o mně. Nechtělo se mi kvůli tomu zakládat samostatnou rubriku.
  • Ostatní složky jsou asi jasné :)

A ještě jedna důležitá informace. K jednotlivým článkům a prostě všemu co tady napíšu, budu přidávat políčko na komentáře, takže můžete psát rovnou k článku a ne do návštěvky. Tak to podle mě bude lepší :) Do návštěvky můžete psát ostatní věci, co se třeba nehodí psát do článků.

Tak si to tu hezky prohlídněte a to je asi všechno, co jsem vám chtěla ohledně stránek sdělit.

Jinak, konečně to začíná vypadat tak, že bude jaro :) Už tu konečně nemáme sníh, ale včera jsme byli na prochajdě tak 5 km od Vimperka a tam bylo ještě tolik sněhu, že nám stačil až po kolena. Dneska jsme zas šli pár km ale na druhou stranu a tam už se začíná zelenat tráva :D

Už si konečně musim koupit stříhací strojek na Majku. Je už fakt šíleně zarostlá :D A česat a trimovat jí dá docela dost práce...

No a na závěr se vám musim "pochlubit" že jsem dneska lezla až nad kolena do 2 stupně ledový vody a dál jsem se brodila do tunelu s čelovkou na hlavě. Byla tam absolutní tma a smrad, páč tam tekly nějaký splašky :D Navíc jsem musela jít 200 m poloshrbená, protože ten tunel byl dost nízkej :) Tak jsem prošla půlku Vimperka v podzemí. Asi se ptáte proč jsem to dělala? :D No, museli jsme najít Vodníka :D :D Sice jsem po chvíli začala mít pocit, že mi možná zimou upadnou nohy, ale stálo to za to :))  

Komentáře

www.retrivrsindy.blog.cz

Magda | 22.03.2011

Super změna- jako vždy =)
U nás už snih nejde několik týdnů ani vidět (kromě sjezdovky) =), takže super...
A nebylas z té vody nemocná?? =D =D

boruvka.weebly.com

L | 22.03.2011

Me se to tu taky libi Luci:-) .. kdo vi jak by Majka vypadala, kdybys ji to nechala rust celej rok:-D

Webnode

PetrPun | 21.03.2011

Ahoj, Webnode je podle mě lepší než blog, tak jsem rád, že jsi se sem přestěhovala. Čus, Péťa.

www.eugens-dogs.weebly.com

Elí a retrívři | 21.03.2011

Brutus děvče :)) Velmi se ti tvé vele dílo(stránky) povedlo!!!

Wooow

Tér :) | 21.03.2011

Pěkný Luci,moc pěkný :) To jsem zvědavá na ostříhanou Máju,Salča byla stříhat minulé pondělí a dalo by se říci,že to má zvětšiny dohola. :D

Přidat nový příspěvek