Treibball

07.02.2010 14:52

O tomto psím sportu jsem nikdy dřív nic neslyšela. Dnes jsem koukala na stránky OSA Alea České Budějovice a všimla jsem si, že pořádají výcvikový seminář v Treibballu. Začala jsem o tom něco zjišťovat a tento nový psí sport se mi zalíbil, takže 18.4. jedeme na 1. Treibballový seminář! Juchů! Láká mě vyzkoušet si něco nového, určitě to bude zajímavé a Dariho to bude 100procentně bavit :D

 

 

 Co je Treibball?

Treibball je nový psí sport založený holandským kynologem Janem Nijboerem žijícím v Německu. Jedná se o sport vhodný naprosto pro všechny psy jakékoliv výšky. Je vhodný nejen pro aktivní a zdravé, ale zároveň i pro mladé i staré psy nebo psy se zdravotním postižením.
Treibball je vhodný zkrátka pro každého, kdo chce se svým psem pracovat.
Cílem treibballu je dopravit 8 velkých gymnastických míčů uspořádaných ve tvaru trojúhelníku do branky v co nejkratším čase a s co nejvyšším počtem bodů.

 

Video:

Další treibballová videa najdene na youtube :-)

Jinak kalendář akcí se nám pořád zaplňuje, takže se máme opravdu na co těšit!!!