Voříškiáda Hobbík 2011

15.05.2011 15:11

Hobbík 2011 

Samozřejmě že celý týden bylo krásný počasí, ale dneska zrovna pršelo, takže se celá akce musela přesunout do haly. Ale myslim, že to ani moc nevadilo :) 
 Tahle akce byla přístupná jen voříškům, tak jsem se rozhodla Darouše pro dnešek nechat doma. Byla jsem zvědavá jak se bude Majka chovat, když vedle sebe nebude mět svůj obvyklý doprovod :D No musim jí strašně moc pochválit, protože ta drívější bázlivost je opravdu už téměř neznatelná...
Celou akci moderoval Přemek Podlaha se svou manželkou a jako hlavní  rozhodčí tu byla paní Dana Havlová, kterou občas s Darim mívám i jako rozhodčí na závodech poslušnosti :)) A pak nesměla chybět ani porota, která sledovala všechny předváděné pejsky. 
Jako první byli předvedení pejsci z Českobudějovického útulku, kteří se mohli přímo na místě adoptovat. Pak šli do kruhu všichni voříšci-psi a po nich už voříšci-fenky :) Mayenka krásně spolupracovala, nemám jí prostě co vytknout :) Rozhodčí nás celkem dlouho nechala chodit v kruhu a pak se každého ptala na původ psa, věk atd.  Potom prohlásila, že Maya má srst trochu jako šeltie, což fakt nevim jak na to přišla :D Nakonec celá porota vybrala
3 feny, které postoupí do závěreček a my byli mezi nimi :)) 

Nakonec jsem Májku přihlásila i do Pejska šikuly, kde jsme předvedli nějaké triky co umíme a v konkurenci 8 psů jsme tuhle kategorii vyhráli :)) Nejvíc radost jsem měla z toho, že se Maya nenechá vůbec ničím rozptylovat... cvičila úplně krásně s radostí...:)

Pak už nás čekaly jenom závěrečky, kde se vybíral nejhezčí pes a nejhezčí fena výstavy. Tam Mayenka skončila na krásném 3. místě - to je pro nás obrovskej úspěch :) Tenhle den se nám opravdu zadařilo, dostali jsme spoustu krásných cen a jsem prostě nejvíc nadšená, jak obrovskej pokrok v socializaci jsme s Mayou udělali od té doby, co jí mám :))

Fotky jsou jako obvykle na rajčeti.