Březnové čtyřzkoušky ČB, 26.-27.3.

28.03.2011 19:19

Běhali sme venku, počasí krásně vyšlo... co vís si přát :) Možná tak míň DISků :D Ale tak co, hlavně že nás to baví.

Sobota - 1.zkouška

Diskli jsme se hned na čtvrté překážce, Darouš skočil jinou než měl a to mou chybou, protože jsem ho dostatečně včas nestáhla k sobě. Jinak celkově to byl běh tragický :D Nepovedený náběh do slalomu, odmítačka u tunelu... snažila jsem se být co nejrychlejší, abych Darimu stačila, to bylo asi jediný plus tohoto běhu :D

2. zkouška

Tady jsme běželi čistě a diskli jsme se v "blbym" slalomu :( Netušim kde se stala chyba, páč slalom nám už delší dobu nedělal problémy... na závodech měl Dari náběhy bez problému a teď jsme se do něj museli strefovat 4x!!! Fakt nevím, nevím... přemýšlela sem nad tím kde se stala chyba, ale nemůžu nic vymyslet :D

Neděle - 1. zkouška

Tady se Dar pro změnu rozhodnul, že mi uteče z odložení a vyběhnul dřív a tím pádem shodil první skočku. No nic. Pak jsme běželi čistě, ale zase ten náběh do slalomu nám to pokazil :( Budu to muset nějak vykoumat, co vedlo Dariho k těm šíleným náběhum... dřív měl zvládnuté o dost těžší než co byly tyhle. Uvidím jak bude v tréninku no :)

2. zkouška

Poslední zkoušku co jsme běželi hodnotím z našeho pohledu asi jako nejzdařilejší. Kdybych Dariho neopravovala na zonach, byl by to plynulý běh. No ale to co předvedl na zonách jsem mu tolerovat fakt nemohla...:) V tréninku je máme už na 100% zvládnuté, dala jsem si s tím fakt práci a začala jsem je s ním trénovat úplně od začátku, krok po kroku až jsme se dostali do konečné fáze. Byla jsem fakt spokojená, protože je vypracovával fakt nádherně. Ale to co předváděl v neděli to byl děs :D Úplně tu zonu odskočil, tak jsem ho vrátila, opravila a tím samozřejmě DIS :)

Bohužel nemám žádný video, ale aspoň fotky z NEDĚLE
To s námi jela i Maya, vzala jsem jí kvůli socializaci a tak :) Byla naprosto šikovná, kamarádila se s ostatníma pejskama a vůbec byla v pohodě :) Po závodech jsem jí vzala na tréninkovou skočku. a trošku jsme si zaskákali, aby si zvykala běhat i jinde než jen doma... Na to že jsme pořád úplně v začátcích je prostě nejvíc šikovná :)

Jinak doma jsem jí hodně pečlivě měřila, a má 42 cm. Tzn. kdyby vyrostla ještě o 1 cm, šla by do large :D :D Takže to doufám že se opravdu nestane... ikdyž s jejími skokanskými schopnostmi by jí to možná nevadilo :)

 

 

Komentáře

www.eugens-dogs.weebly.com

Elí a retrívři | 28.03.2011

Téééda už venku? To závidím já už těch halovek mám až po krk :D:D
DISKotéku už jsem komentovala u nás taktéž :D:D:D
Fotky jsou krásné kdo tě fotil?? :))

Přidat nový příspěvek