Hobbík 2011 a další novinky

15.05.2011 16:08

V poslední době zas dělám aktuálky o něco častěji, protože je na ně víc času a hlavně mám o čem psát :) Jak ste si určitě všimli, pozměnila jsem design. Tuten je jednoduchej, ale líbí se mi :))

  •  V posledních dnech bylo venku nádherně, tak jsme byli hodně venku.  Minulý týden jsem vzala Dariho a Mayu a šla jsem je fotit do pampelišek. Cestou se nám naskytly k focení ještě další květinky, tak jsem toho musela využít :D A pak jsem se rozhodla, že místo našich obvyklých procházek zamíříme na prochajdu do města. Nevim proč mě to napadlo, ale zase jsme se aspoň prošli jinudy než naší obvyklou trasou :) Fotky se podle mě některé docela dost povedly, všechny si můžete prohlédnout TADY.

  • Při včerejší procházce jsem měla venku o5 foťák :D A s fotkama jsem spokojená :) Majka celou cestu kousala Irana do noh, ale ten se tím nenechal rozptylovat :D Fotky najdete TU.
  • Dneska (15. května) jsem vyrazila s Mayou do Budějic na voříškiádu. Celý článek a to, jak jsme dopadli, si můžete přečíst TADY :)
  •   Dariho se teď snažím připravovat na národku, která nás čeká začátkem června a uvažuju o tom, že Majku přihlásím v červnu na závody v poslušnosti podle ZZO. Taky mám v plánu napsat článek a video - o co se momentálně snažíme v dogfrisbee a v poslušnosti... ale znáte mě :D Jo a s Darim konečně umíme vault od zad i s chycením disku!! (v dogfrisbee) Takže to budu muset natočit :D

No a to je pro dnešek asi tak všechno. Akorát možná časem budu mět ještě takovou "novinku", ale nechci to nakřiknout. Časem dám vědět :)