Květnové novinky

07.05.2011 19:51

V poslední době se u nás vůbec nic, co by stálo za zmínku, neděje, takže ani aktuálky nejsou tak časté.

V dubnu jsme nebyli na žádné psí akci, ikdyž jsme toho měli naplánováno celkem dost. Nakonec jsme raději volili variantu zůstat doma a nic nedělat :D Na cvičáku jsme nebyli už bůh ví jak dlouho, je to možná náš osobní rekord. Pomalu ztrácím představu o tom, jak vůbec vypadají překážky na agility :D Vždycky jsem si myslela, jak moc mi to vadí, ale postupem času žjišťuju, že mi to vůbec nechybí. Nevím teda jak Darimu, na to se ho ještě musím zeptat :)) Prostě jen chodíme na úžasné jarní procházky a nic jiného totálně neřešíme.

Asi vám nemusím vykládat, jak moc se těším na letní prázdniny. Kdo by se netěšil :) Teď si scháním dogtrekkingovou výbavičku, sice zatím neplánujem žádný závod, ale člověk nikdy neví, kdy se nám to bude hodit :D Každopádně máme v plánu s mojí kamarádkou a jejím hafanem Jackem jet stanovat a podnikat různý výlety s pejskama tady po okolí. Už to všechno máme naplánováno, takže stačí jen čekat na ty prázky :D

Další novinkou je to, že mám konečně doma střihací strojek na Máju. Hned jsem ho vyzkoušela a stříhá perfektně :) Maya už to dost potřebovala, protože za tu dobu co jí máme jsem jí chlupy nechávala růst a stříhala jí je jen v obličeji. Pak mi to jednou nedalo a ostříhala jsem jí celou nůžkama. Chudák pak dva týdny vypadala jako oškubaná slépka :D A teď po zásahu strojku konečně vypadá přijatelně :)

 

DARI A BRITA
Koncem dubna jsme se po dlouhé době viděli s našimi kamarády Oliverem a Britou, tak jsme šli na kratší prochajdu Vimperkem a sbírali kešky :))
Pár fotek najdete na rajčeti.

 

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek