NVP Klatovy - 4.6.2011

04.06.2011 16:24


Téma téhle národní výstavy byla růžová barva :D:D Každý mohl přijít v něčem růžovém. Což byla celkem zajímavá situace pro člověka jako jsem já, který nevlastní ani jeden jediný kus RŮŽOVÉHO oblečení :D Ale nebyla bych to já, kdybych se nerozhodla kvůli tomu si něco růžového pořídit :D Pak jsem si připadala... poněkud zvláštně s touto barvou na sobě :D:D No ale dost řečí, přejdeme rovnou k samotné výstavě.

Do Klatov to máme i poměrně blízko, takže všechno probíhalo v pohodě. Počasí krásně vyšlo, sice bylo vedro, ale lepší než kdyby jsme mokli. Po prezenci jsme si našli super místo těsně u našeho kruhu a šlo se nakupovat do stánků :D Už dlouho jsem se na tohle těšila :) Koupila jsem:

2 modré obojky
nové výstavní vodítko pro Mayu
nový pamlskovník
pískacího krokodýla :D
míček na šňůře
a pro mě polštář s borderkou :D 

Měli jsme pořadové číslo 101 a ani jsme moc dlouho nečekali. Během chvilky jsme už stáli v kruhu v konkurenci dalších třech psů. Rozhodčí byl Andraš Polgar. S Dariho výkonu jsem byla maximálně spokojená, prostě mu nešlo nic vytknout. Moc krásně klusal a stál, snažil se a tak jsem byla spokojená. Za poslední roky jsme s Darim už fakt sehraní a víme co můžeme jeden od druhého čekat :)) (S Mayou na tomhle ještě musíme pracovat) 
Dari se rozhodčímu líbil a bylo to popvrý v životě, co mu někdo na výstavě pochválil srst...:) Vlastně nám nebylo vytknuto prakticky nic, jen se rozhodčí zmínil, že Dari je poněkud jemnějšího typu. Nakonec nám zadal známku Výnorný 2, sice bez res.CACe, ale i tak je to pro nás dost slušný výsledek :) 

Posudek: 4 letý pes, středně velký, jemnější konstituce, správný tvar hlavy, rovný hřbet, správné končetiny, lehký temperamentní pohyb, výborná stst

Organizace byla skvělá a podle mě to byla jedna z nejvydařenějších výstav, na které jsme byli. Nakonec jsme ještě obešli další kruhy, podívat se po mých favoritech (mimo borderek samozřejmě :)) K mojí smůle se dobrmani jako vždy vystavujou v neděli, takže jsem neměla šanci je vidět :( Ale byli tam dost pěkní holanďáci, tervureeni a labradoři, na které jsem měla v plánu se podívat :)
No a pak už se jelo domů. Jako vždy super den!!

Fotky najdete na RAJČETI.