Tréninky v zimě :)

13.12.2010 10:51

Na zimu jsem byla nucená přesunout se na velkou část dne do garáže :D Jelikož tam je aspoň trochu přijatelně místa a taky teplo. Venku ve sněhu se to fakt nedá :(


 

AGILITY


 
S DARIM
trénuju hlavně samostatnou práci na dálku na zónách, což se dá dělat v garáži, opravdu :D Pak trénujeme přesné stahování kolem bočnice (na jedné skočce) a Dari se i kupodivu snaží neshazovat. Nedávno jsem objevila nové techniky skoku a myslim, že Darimu by hodně pomohly, takže co nevidět se do nich dáme.

 
S MJ
Tyvole kdyby jste viděli jak jsem z ní nadšená :D Ona je brutálně dobrá na to, že viděla agility párkrát v životě :D Maja je rychlá a hodně dobře reaguje na moje pohyby těla. Běhali jsme úplně ze začátku rovinky a teď už začínáme trénovat i mírné stahování na obě strany. Trénovali jsme už sekvenci skokovek z přivolání, což jí šlo skvěle. Před zimu mám v plánu začít ji učit vysílačky, takže jsem zvědavá jak jí to pujde :) No a dál trénujeme sbíhané zóny. Zatím jsme ve fázi, že máme prkno položené na zemi, a jen ho probíháme. Maja ho už 100% zvládá krásně celé prošlapovat a zóny fakt neskáče :) Akorát si ještě musí trochu upravit krok aby jí vycházel a pak už začnem o nějakej ten cm zvedat. A proč jsem se u Majky rozhodla pro sbíhané a ne zastavované jako u Dariho? Důvod je jednoduchý :D Prostě se mi u malých plemen líbí víc sbíhané než zastavované :)

 

DOGDANCING A DOGFRISBEE

teď se všema pejskama procvičujem a zdokonalujem naučené a učíme se nějaké nové triky. Snažím se vymyslet pro Dariho sestavu na další zkoušky :D A chodíme trénovat kam jinam než do garáže.
Frisbee se teď bohužel hrát nedá, tak si jenom doma procvičuju jakési hody/nehody :D

 
Článek je bohužel bez fotek, páč nám spadnul celý disk a fotky jsou teď kdesi jinde a nechce se mi je hledat. Chtěla jsem udělat video, ale nejde mi ŽÁDNÝ program, takže jsem jenom natočila nějaké Majky triky na mobil a šoupla to na youtube neupravené :(

 

 
MJ štěká ↓

 
MJ se stydí

 
MJ a otočky

 
Nic lepšího s tím momentálně nezmůžu :D :(