Voříškiáda Polná, procházky a další novinky

28.05.2011 19:14

No a po týdnu jsem tu zase s aktuálkou :D

 

Focení postojovek

'Řekla sem si, že už hodně dlouho jsem s hafanama nenafotila žádné postojovky a s Mayou, od té doby co jí máme, vlastně ještě žádné :)) Tak jsem to musela napravit a myslim, že fotky se docela povedly. Pesani stáli docela pěkně :)

 

 

Fotky z procházky

Zase jednou jsem vzala ven foťák na prochajdu, protože bylo fakt krásně. S fotkama jsem dost spokojená, tak koukněte :)


 

 Voříškiáda Polná

Dneska jsme po dvouch týdnech zase vyrazili na vořechajdu, tentokrát do Polné u Jihlavy. Jak jsme dopadli a článek najdete TADY.

 

No a nakonec zase taková vedlejší novinka :D Ve středu jsem oficiálně ukončila studium na gymplu a ten den jsem tam taky byla naposled. Jo, jsou to ztracený dva roky, ale dlouho, hodně dlouho jsem nad tim uvažovala a takhle to bude lepší. Od září nastupuju do Humpolce na Českou zemědělskou akademii - obor kynologie. Takže znovu nová střední škola, ale těšim se :D A ve třeťáku pak štěňátko...:) Takže teď budu mít o měsíc delší prázdniny. Od 1. června budu mět brigádu, tak si snad aspoň vydělám nějaký prachy :P