Voříškiáda Polná u Jihlavy - 28.5.2011

28.05.2011 18:24


Tenhle týden jsem se s Mayou znovu vypravila na voříškiádu a tentokrát až do Polné u Jihlavy. V 6 hodin ráno už jsme vyjížděli a na místě jsme byli po půl devíté :) Jela zase jen Maya, ostatní hafani zůstali doma. Samozřejmě že celý týden je krásný počasí a jen co se na víkend někam chystáme, tak se udělá hnusně, jak jinak :D Skoro celou cestu co jsme jeli pršelo, naštěstí pak u Polné přestalo a bylo to celkem v pohodě. Aspoň že nebylo vedro. 
Po chvilce dorazila i Helča s Lízou a Kubíkem a my jsme šli ještě trochu proběhat pesany. 
Na začátek šli do kruhu voříšci do 40 cm, což jsme i my :) (MJ má 42, ale to je detail, nechtěla jsem jí hlásit do velkých psů, páč by tam byla nejmenší :D:D) V kruhu nás bylo asi 10 nebo 11, nevím přesně. Pesany posuzovala Šimona Drábková :) Maya mi zase dělala jenom samou radost, snažila se krásně stát v postoji, pěkně klusala... no nemám jí co vytknout :) Pak poslali nás všechny z kruhu pryč a vůbec neurčili pořadí, tak mi to bylo trochu divný :D Nakonec jsme zjistili, že nejdřív byli posouzení psi ze všech kategorií a pak následně se teprve z každé kategorie vybralo 5 nejlepších. Vybrali i Mayu, takže jsme postoupili do nejlepší pětky :D Když vyhlásili 5. i 4. místo, tak jsem si říkala že super, už budem do 3. místa :D Nakonec řekli psy na 3. a 2. místě a mě už bylo jasný, že na nás zase zbylo to nejlepší - 1. místo! :D Docela jsem z toho nemohla a byla jsem fakt překvapená, protože tady jsem to už fakt nečekala :D

Potom následovaly soutěže - Nejlepší veterán, dítě a pes a potom soutěž o podobu pána a psa a nejhezčí masku. Sem jsme s Mayou nebyli přihlášení :D Zato Helča s Kubíkem se umístili na 1. místě v soutěži o nejpodobnějšího psa a pána :)) 
Nakonec byla soutěž Pejsek šikula, kam jsem Majku přihlásila :) Každý měl předvést 5 triků. Všichni psi předváděli něco z dogdancingu, jen jeden dogfrisbee a pak Líza s Helčou předváděly volejbal :)) Opět vyhlašovali 5 nejlepších a když byli někde u 3. místa, tak jsem si říkala, že jsme se ani neumístili, protože tam bylo dost šikovných pesanů, ale nakonec řekli, že na 1. místě je číslo 10 a to jsme byli my :D Tak to už jsem fakt nemohla, takovej úspěch za jeden jedinej den :D 
Nakonec ještě Šimona předvedla dogdancing s jejím borderákem Bearneym.
Byl to super den a nakonec aji to počasí celkem vyšlo, takže paráda. Domu jsme jeli asi 3 hodiny :)

A koho by zajímaly fotky, najde je TADY :)