Na návštěvě u Helči

15.02.2010 21:57

Dnešním dnem nám jihočechům začaly jarní prázdniny a tak jsme toho samozřejmě museli řádně zneužít, a tak jsem se hned dnes ráno vypravila s Iranem a Darim za Helčou. V autobuse bylo lidí jak na Václaváku a když jsem se tam nahrnula já s dvěma psiskama, museli nás chudáci překračovat, ale naštěstí jsme jeli jenom kousek =D 
Helča už na nás čekala a hned jsme šli na velkou procházku s pejskama. Fotili jsme, natáčeli jsme a blbli jsme se psama =) Skoro celý den jsme střídavě byli venku a pak u Helči doma. Iran ani Dari takhle na návštěvě ještě nikdy nebyli (když nepočítám příbuzenstvo) a musím je pochválit, chovali se celkem vzorně hošani =) Iran si většinou někam zalezl a byl hodný, chvílema si s náma i hrál a chvílema žebral o jídlo =D Dari nebral žádné ohledy a choval se jako doma že =D Ale musím ho pochválit že byl taky docela hodný, tak jsem za něj ráda =) 
Pak jsme si taky venku postavili pár překážek a "trénovali jsme" =D Spíš jen tak pro zábavu. Pesani se snažili takže opět chválím =D
Tento den se úplně nejvíc povedl, prostě co víc k tomu dodat =) Strašně jsme si to užili a hlavně pejsci jsou určitě veelice spokojení ;) Takovéhle dny musíme podnikat častěji =)

TADY najdete fotky ode mě a TADY fotky od Helči

 

 Ještě jsem vytvořila video z dnešního dne, taková malá ochutnávka =)