Novinky z 1. září

01.09.2009 20:09

Ode dneška jsem studentkou 1. ročníku čtyřletého gymnázia ve Vimperku. Z té školy jsem měla celkem obavy, ale musím říct že první dojem byl super :) Třídní i ostatní lidi ze třídy jsou v pohodě, rozvrh hodin už tak v pohodě není... bohužel. Některé dny začínáme už v 7 a končíme až v 17 hod. K tomu ještě připočítat nějakou tu půlhodinku cesty domů a moc dalšího čas už nezbyde... Snad to budu zvládat, každý den si aspoň chvilku na pejsky najdu a půjdem na procházku, zacvičíme si.... budu jim to vynahrazovat o víkendech. 
Uvidíme časem, jak to budu stíhat :)

Jinak kdysi o prázdninách jsem se pokoušela nakreslit Dariho podobiznu. Obrázek jsem naskenovala a dala ho do rubriky Ostatní. Vzešlo z toho cosi, co sice Dariho trochu připomíná, ale po chvíli kreslení mě to přestalo bavit, takže je to docela odfláknuté. Můj výtvor můžete zhodnotit tady.

A jak už jsem psala minule - mám teď plno zařizování kolem školy, takže na stránky bude času míň a míň. Ale to vy určitě znáte :)