Novinky z konce září

30.09.2009 19:11

Jsem nemocná. To znamená, že jsem se v sobotu nemohla zůčastnit Vimperského poháru :( Dost mě to mrzí, a o to víc že nepojedu ani na Memoriál do Strakonic, protože babička má výročí a já jsem povinna zůčastnit se její oslavy... Takže nám 2 závody odpadly. Teď už zbývá jenom Otavský pohár v Písku 10. října. Tak doufám že aspoň už tam mi do toho nic nevleze. Jinak se ještě chystáme jet se kouknout 24. října na MVP do Budějovic a možná 29. listopadu na halové závody agility do Horšovského Týna. Přemýšlela jsem i o účasti, ale přece jenom na oficiálky si zatím netroufnu, zvlášť při Dariho šílenosti :) Kdo měl tu čest ho poznat tak ví že? ;-) Brzy budu mít narozeniny a přeju si jako dárek slalom, a k Vánocům tunel :D To proto aby jsme pořád nemuseli dojíždět takovou dálku na cvičák, zvlášť teď když kvůli škole skoro nic nestíhám. Do konce roku už nic nechci hrotit a budeme si jen tak užívat, ale v roce 2010 bych konečně chtěla začít víc jezit po agility závodech a to i za cenu že nebudou tak blízko u nás. A hlavně bych strašně ráda skusila s Darim pasení. Strašně mě to láká, tak uvidíme. 
 

Teď už jenom doufám že budu co nejdřív zdravá!

Tak to jsou asi ty nejdůležitější novinky které jsem vám chtěla sdělit :D Tak se mějte a užívejte si podzim s vašimi pejsky :)