Nový design, podzimní fotky

29.10.2009 13:26

Tak, po dlouhé době jsem změnila design. Asi po tisíci marných pokusů upravit si CSS jsem to vzdala a zvolila jsem předvolenou šablonu. Celkem jsem spokojená. Taky jsem změnila aktuální fotku a dole pod menu najdete anketu. Ještě se chystám provést pár drobných úprav v Iranovo a Dariho sekci, ale to až zas někdy jindy. Taky už bych konečně měla něco přidat do rubriky "panička". Snad si na to najdu čas možná ještě dnes odpoledne nebo během zítřka :-)

______________________________________

Darimu jsem konečně koupila větší aportovací činku než měl dosud. V sobotu na závodech se bude hodit :-) Ale pořád jsem ještě s nými útratami nepřestala - neodolala jsem a oboum pejskům jsem přes net objednala Red Dingo obojky i se známkami. Až přijdou, určitě sem dám nějaké fotky :-) Až do Vánoc každopádně s útratama končím :D

 ______________________________________

A nakonec TADY najdete fotky z naší odpolední procházky.