Předváděčky Hájná Hora

10.09.2009 19:46

Takže jen pár novinek ve zkratce:

  • V sobotu 5.9. jsem byla s Darim předvádět frisbee a dogdancing na Hájné Hoře (část Vimperka) Počasí nestálo za nic, byla strašná zima a tak tam bylo i docela málo lidí. Navíc foukal vítr, takže si frisbee létalo jak chtělo a povrch byl hluboký písek, takže se v tom ani moc dobře neběhalo. Celkově bych řekla že tato akce nebyla nijak extra povedená, ale i tak se to lidem líbilo :) Beru to jako takové zpestření pro Dariho.
    Fotky z akce najdete zde.
     
  • Škola mi zabírá ještě víc času než jsem čekala. Pořád jsem si naivně myslela že toho přece nemůže být tolik. Omyl, může! Fakt bych potřebovala aby byl den 2x delší, abych všechno v pohodě stíhala tak jako dřív. .Doufám že si na ten režim zvyknu a dokážu využít každé volné chvilky. Aspoň že existujou víkendy :-)
  • Mám ještě spoustu nových fotek, snad se časem dostanu k tomu abych je sem přidala.

 

A na zívěr jedna povedená fotka :-))