Proběhla rekonstrukce

01.04.2010 20:03

... ale to jste si určo všimli :D Proběhly úpravy i v některých rubrikách, takže vás trošku poinformuju =D
 

  • Rubriku Články jsem rozdělila na dvě samostatné rubriky - "články z akcí" a "naše zážitky" - to proto, aby to bylo přehlednější :-) Snad už není třeba rozepisovat co v které rubrice najdete =D
  • Rubriku Akce jsem přejmenovala na "kam se chystáme" a to je jediný nový rozdíl.
  • V rubrice O nás jsem změnila fotku a taky jsem přepsala celý text v Iranovo sekci, protože ten starý se mi jaksi přestal líbit =D A taky jsem přepsala sekci Naše aktivity, kterou jsem spíš trochu poopravila.
  • Do rubriky Kontakt jsem přidala částečnou fotku Vimperka, na níž je náš dům označen červeným puntíkem =D =D Nevím ani proč mě to napadlo, ale našla jsem tuhle fotku, tak jsem si řekla proč ne...
  • Na hlavní stránku dolu pod text budu přidávat různé bannery na weby a internetové obchody odkud ráda nakupuju :-)

     

Jsou velikonoční prázky. Mělo by být JARO. A tady dneska nasněžilo tak 5 cm..... co víc si přát =( A bohužel to není apríl =(