Probíhá úprava stránek + video

11.03.2010 20:15

Takže, rozhodla jsem se že s postupem času ještě trochu poopravím sekce Irana a Dariho a možná i sekci "Panička", protože to tam působí tak nějak nedodělaně, jako poloviční práce. Takže se to pokusím nějak uspořádat. Dnes jsem se konečně dokopala k tomu, abych do Iranovo složky napsala jeho úspěchy. Koho by to zajímalo, může se kouknout tady :)

V roce 2006 jsme si se závoděním dali pauzu a na další závod jsem Irana vytáhla až v roce 2009. Trochu mě to mrzí, že jsme tak přestali závodit... Takže uvidíme jaký bude letos, hoch :D Zatím má v sobě energie až až, na něj až skoro moc. Všechno to záleží na tom, jak se mu bude chtít, nechci ho totiž do ničeho nutit. Takže možná si letos zazávodí na pár závodech po boku Dariho :)

Nakonec tu mám jedno takové trapné video. Kvalita nulová, ale mobil je mobil :D Vždycky chci Irana natočit co vyvádí ve svém pelechu, ale bohužel nikdy po ruce není kamera. Tak jsem dneska narychlo vzala mobil. Iran se jakoby vždycky válí na zádech, různě se převaluje, dělá ksichty a u toho si tak jako vrní. Následující video je jen slabý nádech toho, co dělá. Bohužel se mi ho ještě nepodařilo natočit "v plné náladě". Ale tak třeba časem :D

Video je tedy zde :D Nečekejte od toho nic zábavného, jak říkám kvalita ani nestojí za řeč, všelijak se mi i třásla ruka nebo co, a navíc jsem to různě stopovala aby to nebylo tak dlouhé, takže se tam z ničeho nic mění záběry. No nic. Kdo se chce kouknout, koukne se, a kdo ne, nechť odejte z těchto stránek :D